sobota, 12 września 2015

2. YOUTUBERZY I ICH FANKI

Na youtube jest wielu młodych youtuberów i youtuberek. Mają swoje kanały i fanów. Wybijają się, są popularni i mają hajs za to, że nic praktycznie nie robią. Nagrywają siebie jak się wydurniają przed kamerą, wrzucają to do intenetu na tego yt i z jakiegoś powodu mają miliony i tysiące subskypcji. Szczerze? Wydaje mi się, że większość z nich ma te swoje fanki i fanów, bo są ładni. Załóżmy taki Rezi, czy Stuu. Oni są przystojni i dziewczyny za nimi szaleją. Jak widziałam ich posty na facebooku z tych całych obozów to był tam prktycznie same dziewczyny, ale nie raz zdażało się dwóch czy trezhc chłopaków. Na prawdę? Tak samo z dziewczynami, które kręcą filmiki. Chłopacy jak je oglądają to też patrzą czy są ładne, mają cycki i dobrą dupę. Moim zdaniem rzadko, kiedy ktoś patrzy na to kto jaki jest, tylko na ich buźki. Taki Yoczook. Jakiś czasm temu razem ze swoim przyjacielem dodał filmik o ich ideale dziewczyny. Kiedy czytałam komentarze pojawiały się takiego typu "Ja taka jestem :))" lub "Yoczook dlaczego mnie opisałeś?". Serio dziewczyny? I teraz widać ile z was patrzy na charakter, a ile na wygląd, bo wątpię, abyście znały ich w prawdziwym świecie tak jak ich rodziny.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
To na tyle w tym poście. Jak zawsze jeśli macie swoje uwagi lub chcecie się z czymś podzielić piszcie w komentarzu lub na e-mail mojaopinia39@interia.pl . Możecie podsuwać też swoje pomysły do MojejOpini, które mam uzasadnić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz